Erabat asebetetzen ez gaituen puntua

Lardin futbol zelaia bisitatu genuen derbi egunean.

Partida agoizkoek ongi hasi zuten, ohituta ez dauden belar naturalean eroso sentituz. Lehenengo zatian Asierrek eta Majok izan zituzten aukera argienak. 40. minutuan, Indak erdiratu eta Mañuk baloia sarera bidali zuen burukada eder batekin.

Bigarren zatira zelairatu bezain laster, Asierrek aldea handitu zuen area kanpotik zutoinera egokitutako erremate batekin. Handik gutxira etxekoek markagailua murriztu zuten gol on batekin. Arratsaldea golez beteta zihoan eta Iñigok, 70.ean, 1-3koa ezartzeko puntatxoa sartu zuen, baina Ilumberrik berriro gola lortu zuen area barrutik egindako jaurtiketa batekin. Partidako azken minutuan, epaileak Indak “egindako” penaltia adierazi eta Ilumberrik partida berdindu zuen hamaika metroetatik.

Visitábamos El Lardin para enfrentarnos en día de derbi al Ilumberri.

El partido comenzó con los agoizkos sintiéndose cómodos en un césped natural al que no están acostumbrados. En la primera parte las ocasiones más claras las tuvieron primero Asier, con un remate al palo y posteriormente Majo, que no consiguió que su remate cogiera portería. En el minuto 40, Inda colocaba un centro milimétrico para que Mañu enviase el balón a la red con un buen testarazo.

Nada más salir en la segunda mitad, Asier ampliaba distancias con un remate ajustado al palo desde fuera del área. Poco después los locales recortaron el marcador con un buen gol. La tarde iba de goles e Iñigo, en el 70, metía la puntilla para establecer el 1-3, pero el Ilumberri volvió a anotar con un disparo desde dentro del área. En el último minuto de partido, el colegiado señalaba un inexistente penalti cometido por Inda. Tal fue el error del árbitro, que hasta el propio asistente le llamó para indicarle que el jugador agoizko no había tocado al jugador local, aunque el colegiado no cambió de opinión y el Ilumberri empató el partido desde los once metros.

Informazio gehigarria: facebook
Argazkiak: @izagabizkai