Kronika – 2022/23ko 24. jardunaldi (Autonomikoa)

Eztia ezpainetan

Pasaden larunbatean Lerinesen bisita jasotzen genuen Mikel Deuna berrian. Hasierako minutuetan agoitzarrak hobeto atera ziren eta horren ondorio Mañuk eta Iñakik taldea aurreratzeko aukerak izan zituzten. Lerinekoek kontran arriskuarekin ateratzen ziren eta horren ondorio markagailuan aurreratzea lortu zuten, lehendabiziko zatian izan zuten aukera bakarrean.

Aldageletatik pasa ondoren, Agoizkoek berriz ere baloiaren dominatzaile bihurtu eta ofensiba hasi zuten. Horrela, 58. minutuan Tollarrek penalti bidez 1-1 ipini zuen, berari egindako penalti baten ondoren. Lerinekoen protesten ondorioz jokalari bat galdu zuten.

Hemendik aurrera agoiztarrek kolore guztietako aukerak izan zituzten baino Lerineseko atezainaren geldiketei esker markagailua 1-1 jarraitu zuen. Azken minutuetan Agoiztarrak 9 jokalariekin geratu ziren, Gordok eta Unaik txartel gorria ikusi ondoren. Lerinesek falta baten ondorioz partida irabazteko aukera izan zuen baino Aitzolek geldiketa on batekin erantzun zuen.

Con la miel en los labios

El pasado sábado recibíamos en el Nuevo San Miguel la visita de un buen equipo como lo es el Lerinés. En los primeros minutos los agoizkos salieron mejor y tanto Mañu como Iñaki tuvieron la oportunidad de adelantar al equipo. Los de Lerín salían a la contra con peligro y en la única ocasión que tuvieron en la primera parte lograron adelantarse en el marcador.

Tras pasar por vestuarios los agoizkoz volvieron a hacerse dueños del balon y comenzó la ofensiva. En el minuto 58 Tollar pondría el 1-1 en el marcador tras un penalti forzado por él. Tras las protestas, los de Lerín se quedarían con un jugador menos.

A partir de aquí los agoizkos las tuvieron de todos los colores pero gracias al guardameta de Lerín el marcador no se movió. En los últimos minutos el Aoiz se quedó con 9 después de las expulsiones de Gordo y Unai. El Lerinés tuvo la ocasión de ganar el partido por medio de una falta, pero se encontró con una buena intervención de Aitzol.

Informazio gehigarria: facebook
Argazkiak: @alfredotollar